3 maanden (met optie op verlenging)
Voor onze eindklant zijn we op zoek naar een ICT-servicedeskmedewerker die het eerste aanspreekpunt voor collega’s en klanten die IT-ondersteuning nodig hebben. Je zorgt ervoor dat technische problemen snel en effectief worden opgelost, zodat iedereen soepel kan blijven werken. Met jouw klantgerichte instelling en technische kennis maak jij het verschil!
Werkzaamheden
• Aannemen, registreren en oplossen van IT-problemen via telefoon en TOPdesk.
• Ondersteunen bij software- en hardwarevraagstukken.
• Monitoren van incidenten en zorgen voor een tijdige escalatie indien nodig.
• Documenteren van oplossingen en bijdragen aan de kennisbank.
• Bijdragen aan het verbeteren van interne processen en dienstverlening.
Wat we vragen
• Mnimaal Mbo-opleiding niveau 4 in de richting van ICT.
• Ruime ervaring met servicedesk- of supportwerkzaamheden.
• Kennis van Windows, Office 365
• Goede communicatieve vaardigheden
• Klantgerichte en probleemoplossende instelling.