ADA ICT

Servicedesk medewerker

Open
Gesloten
0 weergaven
3 maanden (met optie op verlenging)

ADA ICT

Voor onze eindklant zijn we op zoek naar een ICT-servicedeskmedewerker die het eerste aanspreekpunt voor collega’s en klanten die IT-ondersteuning nodig hebben. Je zorgt ervoor dat technische problemen snel en effectief worden opgelost, zodat iedereen soepel kan blijven werken. Met jouw klantgerichte instelling en technische kennis maak jij het verschil!

Je moet je aanmelden om op deze functie te solliciteren.

Werkzaamheden
• Aannemen, registreren en oplossen van IT-problemen via telefoon en TOPdesk. • Ondersteunen bij software- en hardwarevraagstukken. • Monitoren van incidenten en zorgen voor een tijdige escalatie indien nodig. • Documenteren van oplossingen en bijdragen aan de kennisbank. • Bijdragen aan het verbeteren van interne processen en dienstverlening.
Wat we vragen
• Mnimaal Mbo-opleiding niveau 4 in de richting van ICT. • Ruime ervaring met servicedesk- of supportwerkzaamheden. • Kennis van Windows, Office 365 • Goede communicatieve vaardigheden • Klantgerichte en probleemoplossende instelling.
Deel deze opdracht:

ADA ICT

3 maanden (met optie op verlenging)

ADA ICT

Voor onze eindklant zijn we op zoek naar een ICT-servicedeskmedewerker die het eerste aanspreekpunt voor collega’s en klanten die IT-ondersteuning nodig hebben. Je zorgt ervoor dat technische problemen snel en effectief worden opgelost, zodat iedereen soepel kan blijven werken. Met jouw klantgerichte instelling en technische kennis maak jij het verschil!

Je moet je aanmelden om op deze functie te solliciteren.

Werkzaamheden
• Aannemen, registreren en oplossen van IT-problemen via telefoon en TOPdesk. • Ondersteunen bij software- en hardwarevraagstukken. • Monitoren van incidenten en zorgen voor een tijdige escalatie indien nodig. • Documenteren van oplossingen en bijdragen aan de kennisbank. • Bijdragen aan het verbeteren van interne processen en dienstverlening.
Wat we vragen
• Mnimaal Mbo-opleiding niveau 4 in de richting van ICT. • Ruime ervaring met servicedesk- of supportwerkzaamheden. • Kennis van Windows, Office 365 • Goede communicatieve vaardigheden • Klantgerichte en probleemoplossende instelling.

Vergelijkbare vacatures

De procedure

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag met antwoorden op onze veelgestelde vragen.

Je kan hier een nieuw wachtwoord instellen. Gebruik daarvoor het e-mailadres waarmee je een account hebt aangemaakt. Je ontvangt dan een mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Als je een account hebt, kan je inloggen via deze link.

Druk op één van de registreer knoppen op deze site, bijvoorbeeld helemaal bovenaan rechts.
Of klik hier om je te registreren als Freelancer en hier om je te registreren als Opdrachtgever.
Het is geheel gratis om als Freelancer jezelf in te schrijven en gebruik te maken van ons platform. Ook het reageren op opdrachten is geheel gratis.

Ook voor opdrachtgevers is ons platform geheel gratis. Ook is het plaatsen van een opdracht geheel kosteloos.

Je kunt op snel op trefwoorden zoeken op onze zoekbalk hier, of je kunt gebruik maken van de selectie op verschillende branches hier om te kijken of er een opdracht voor je beschikbaar is. Bekijk hier alle opdrachten. 

Nadat je je als Bedrijf/Opdrachtgever hebt geregistreerd kun je hier een nieuwe opdracht maken en publiceren op ons Platform.

Directe eindklanten met een opdracht voor een Freelancer mogen deze plaatsen op Freelance4U.nl. Waarbij Freelance4U als intermediair zal optreden tussen Opdrachtgeven en Freelancer.